Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

29 Mart 2012 Perşembe

KORKUYORUM


Beni çok sevmenden,
Mutlu etmeye çalışmandan,
Sıranı yine bir başkasına vermenden,
Sürekli koşup beklemenden…

Korkuyorum,
Seni çok sevmekten,
Esareti özgürlük sanmaktan,
Mutlu olasın diye razı olmaktan,
Sağır haykırmalara…

Korkuyorum,
Ağırlığınca düşmemekten,
Acıyı huzur sanmaktan,
Vazgeçmekten, onca yakınken.

Aslı parmaklarımız acırken
Dipsiz bir uçurumun kenarında,
Birbirimizin gözlerinde
Uykuya dalmaktan.

Korkuyorum düşlerimden,
İçimden akanlardan,
Açılan kanatlarımdan,
Ya seni kaybedersem diye.

Korkuyorum senden, benden.
Sürtünür, itişir,
Yaklaşıp uzaklaşır da,
Ya biz olamazsak diye.

Korkuyorum bizden,
İçinde yok olmak yerine,
Yorulup vaz geçmekten,
Vardık sanıp durmaktan.

Dünden geleni eski sanıp
Yeniye katmamaktan,
Devam ediyoruz sanıp tekrar etmekten,
Teslim olduğumuzu fark etmemekten.

İçimde hırçın bir kuş,
Tüyleri yolunmuş,
Gülmeyi unutmuş,
Her kahkaha canını acıtır olmuş.

Yolunu kaybetmiş,
Her şeyi hatırlar olmuş,
Tam da unutmayı başarmışken,
Zincirleri şakırdamış.

Korkuyu çağırmış,
Dağlarca yığmış,
Yeterince bakarsa gözlerine,
Tüketirmiş belki de…

                        30 Mart 2012








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder